یک فنجان خاطره

هر چیز که در جستن آنی، آنی

یک فنجان خاطره

هر چیز که در جستن آنی، آنی

وقتی می خوای کاری انجام بدی و این تردید برات پیش میاد که نکنه ایراد بگیرن
کافیه از خودت بپرسی : کی؟ خدا یا مردم ؟

من ، اینبار با من

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ب.ظ

سلامی مجدد که از بس فاصله افتاده بین این سلام و سلام قبلی . میشه گف ی سلام نو

اینکه چ حالی شدم وقتی دیدم بیشتر از ی ساله ک وبلاگ ننوشتم بماند!

اینکه نمیدونستم چجوری هم شروعش کنم بماند!

اینکه الان چ حس خوبی دارم ک دوباره دارم مینویسم هم بماند!

دنبال مقصر نیستم بخاطر این نبودن طولانی ولی یخورده بار خودمو سبک کنم چ اشکال داره مگه؟

آقا تقصیر این اینستا و تلگرامه

هر کی ی پیج زده یا ی کانال و هی اونجا می نویسن

ن ک بد باشه ها ن ... ولی خو اینجا ی چیز دیگه س

خب بارم سبک شد :دی



+میام

  • ۹۶/۰۵/۲۱
  • حوریا

نظرات  (۱)

مبارک باشه شروع جدیدت !
امیدوارم دیگه غیبت نداشته باشی ;)
پاسخ:
ممنونم
ان شالله ک این دفعه هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی