یک فنجان خاطره

هر چیز که در جستن آنی، آنی

یک فنجان خاطره

هر چیز که در جستن آنی، آنی

وقتی می خوای کاری انجام بدی و این تردید برات پیش میاد که نکنه ایراد بگیرن
کافیه از خودت بپرسی : کی؟ خدا یا مردم ؟

انتخاب با منه

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۰۳ ب.ظ

خبر بد اینکه فقط یه ماه وقت دارم 

و

خبر خوب اینکه هنوز یه ماه وقت دارم

 

بستگی داره خودم کدومو انتخاب کنم

 

کلا فکر می کنم هیچ چیزی مطلق بد یا خوب نیست و در واقع بستگی داره خودمون چجوری به استقبال یه اتفاق بریم و از چه راهی ادامه ش بدیم

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • حوریا

نظرات  (۲)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • گاهی واقعا بخش خوب ماجرا گم میشه! وگاهی ما حوصله پیدا کردنش رو هم ندارم.

    پاسخ:
    برا همینه که بیشتر شاکی هستیم تا راضی 
    و توی مشکل می مونیم
  • apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
  • چقدر قشنگ بود.

    پاسخ:
    قابلی نداشت :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی