یک فنجان خاطره

هر چیز که در جستن آنی، آنی

یک فنجان خاطره

هر چیز که در جستن آنی، آنی

وقتی می خوای کاری انجام بدی و این تردید برات پیش میاد که نکنه ایراد بگیرن
کافیه از خودت بپرسی : کی؟ خدا یا مردم ؟

♥خوشی‌های 100کلمه‌ای

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳ ب.ظ

خیلی پیش میاد که به دلخوشی‌هام فکر کنم و همیشه هم به لیستم اضافه میشه ... دلخوشی‌های ریز و درشتی که جهانمو می‌سازن ... خوشی‌ِ بزرگ من خداست و بعد از اون خانواده‌م

ولی  قصد دارم از اون دل‌خوشی های کوچیکی بگم که دنیامو پرانرژی می‌کنن 

از عروسکام می‌گم که هر وقت میبینمشون یه دختربچه میشم و باهاشون حرف می‌زنم و ناز و نوازششون می‌کنم و بهم شور و شوق میدن

از مداد رنگیام که رنگی رنگی بودنشون بهم نشاط میده و دنیامو رتگی می‌کنن

دفتر شعرم که پره از عاشقانه‌هایی که از درون خودم اومدن بیرون و این یعنی من احساس دارم

از لیست کتابایی که خوندم و یه دنیای جدید رو تجربه کردم و کتابایی که نخوندم و این یعنی هنوز کشف نشده‌های زیادی دارم

از حس و لذتم وقتی خودکار و کاغذ می‌بینم و حسی که بهم تزریق میشه

و خوشی همین لحظه که می‌بینم نوشته‌م از صد کلمه بیشتر شده و من هنوز کلی نانوشته دارم

 

 + دل‌خوشی‌ها کم نیست جور دیگر باید دید

به همین راحتی میشه تغییر داد 

+ ممنونم از نویسنده‌ عزیز وبلاگ در انتظار اتفاقات خوب که منو به این چالش دعوت کرد و همینطور رادیوبلاگی ها که این خوشی رو راه انداختن

+ من هم دعوت می کنم از مهناز  و  آقا پوریا و برکه ملاحت smiley

  • ۹۹/۰۷/۰۷
  • حوریا

نظرات  (۴)

الهی شکر

امیدوارم دل‌خوشی‌هات روز به روز بیش‌تر هم بشن. مخصوصا کتابایی که خوندی.

پاسخ:
ممنون عزیزم
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • مدادرنگی‌ و کاغذ رنگی و دنیای رنگی رنگی^_^

    پاسخ:
    کلی رنگی رنگی میون ادمای رنگی
  • خانم ۲۹۱۲
  • سلام ممنون حوریا جان، بابت دعوت به این چالش 

    شرکت کردم:)

    پاسخ:
    خواهش عزیزم 
    آره ممنون اتفاقا خوندمش و جالب بود

    چه دلخوشی های خوشرنگ و جذابی :)

    پاسخ:
    ممنونم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی