یک فنجان خاطره

هر چیز که در جستن آنی، آنی

یک فنجان خاطره

هر چیز که در جستن آنی، آنی

وقتی می خوای کاری انجام بدی و این تردید برات پیش میاد که نکنه ایراد بگیرن
کافیه از خودت بپرسی : کی؟ خدا یا مردم ؟

روزتون مبارک

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۲۹ ب.ظ

امروز روز وبلاگ نویسیه و من دارم به خاطراتم فکر می‌کنم.

اولین روزی که وبلاگ ساختم رو یادم نمیاد 

ولی یادمه همیشه بعد از هر پست چقدر ذوق داشتم که زود بیام نظرا رو بخونم

تند تند به وبلاگای دوستامون سر می زدم که یه وقت از کامنت گذاشتن عقب نمونم

بلاگفا که پوکید و همه چی نیست و نابود شد و ظهور اینستاگرام و کانالای تلگرام باعث شد حرارت وبلاگ نویسی کم شه

ولی هیچوقت جای خالی وبلاگ نویسی توی ذهن من و همه وبلاگ نویسا پر نشد

خوشحالم تصمیم گرفتم بازم بنویسم 

شاید تعداد کسانی که وبلاگمو دنبال می کنن به تعداد فالورای اینستام نرسه ولی با تمام احترامی که برای اونا دارم باید بگم خاک اینجا مقدسه و محیطش پاک تر و امن تر

وبلاگ نویسای عزیز روزتون مبارک

  • ۹۹/۰۶/۱۶
  • حوریا

نظرات  (۵)

عالی بود :دی

پاسخ:
بهت سر هم بزنم ؟ :دی

میای تبادل لینک؟ :دی

پاسخ:
امکان نداره :))

آره آره، حتی دنبالت کردم دنبالم کن :)))

 

 

پاسخ:
دنبالت کردم :))

از وبلاگ شما بازدید کردیم، مطالب خوبی در آن یافتیم، در صورت تمایل وبلاگ ما را در لیست دنبال‌شده‌ها قرار دهید و اطلاع دهید تا دنبال‌تان کنیم.

پاسخ:
بسیار خوشنود گشتیم
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • بعد هر بار پست گذاشتن، دم به دقیقه چک می‌کردیم که کی نظر گذاشت:-))

    پاسخ:
    گفتی :)) آره :)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی