یک فنجان خاطره

هر چیز که در جستن آنی، آنی

یک فنجان خاطره

هر چیز که در جستن آنی، آنی

وقتی می خوای کاری انجام بدی و این تردید برات پیش میاد که نکنه ایراد بگیرن
کافیه از خودت بپرسی : کی؟ خدا یا مردم ؟

من مسئول اشیای گم شده نیستم

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۰۵ ب.ظ

توی خونه ی ما هر چیزی که گم میشه رو از من میخوان و معنقدن پیش منه 

هر چی هم بگم من فلان چیزو ندیدم اصلا ... دست من نیست ... نمیدونم کجاست

فایده نداره و همه متفق القول هستن که بالاخره مشخص میشه من یه جا گذاشتمش

خیلی بده که نمی تونم نظرشون رو تغیر بدم و به این باور برسونمشون که من خبر ندارم 

ولی خیلی بدترش اینه که بالاخره اون چیز پیدا می شه و مشخص میشه حدسشون کاملا درست بوده و گم شدنش یه ربطی به من داره.

 

  • ۹۹/۰۸/۱۸
  • حوریا

نظرات  (۵)

می‌خواستم هم‌ذات‌پنداری کنم و حتی مثال بزنم که یه بار مامانم اومد تو اتاقم و گفت ۳،۴ تا از قاشق‌ چای‌خوری‌هامون نیست و من تا سه روز داشتم می‌خندیدم که خب به من چه آخه؟! ... که به جمله‌ی آخر رسیدم:)))

 

+ حالا البته در این گونه موارد اصولا منم پام گیره و همچنان هم‌ذات‌پنداری می‌کنم، ولی دیگه قاشق چای‌خوری‌ها دست من نبود واقعا:))

پاسخ:
من حتی لباساشون هم توی کمدم یافت شده :)))
  • نرگس بیانستان
  • 😂😂😂😂

    پاسخ:
    :))
  • بانوچـه ⠀
  • همیشه پای حوریا در میان است

     

    + کارت ملیمم تو گم کردی :|

    پاسخ:
    اون دیگه نتیجه آشفته بازاری بود که روی میزت بود
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • :-))))

    تو خونه ما از در قابلمه بگیر تا سبزی فریزشده تو فریزر گم بشه، از همه اعضای خونه بازجویی میشه:/

    پاسخ:
    خوبه که همه بازجویی میشن:))
    تو خونه همه اول میگن حوریااااااااااااا
  • باده پرست
  • گر نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها

    خخخخخ

    پاسخ:
    آخه بدشانسی چیزکی نیست 
    واقعا چیزه :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی