یک فنجان خاطره

هر چیز که در جستن آنی، آنی

یک فنجان خاطره

هر چیز که در جستن آنی، آنی

وقتی می خوای کاری انجام بدی و این تردید برات پیش میاد که نکنه ایراد بگیرن
کافیه از خودت بپرسی : کی؟ خدا یا مردم ؟

یک من بی " من "

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ق.ظ
این روزها حس میکنم به شدت سرگردانم
حس می کنم خودم را گم کرده ام ... کی و کجا ؟ , نمیدانم
لابلای همین روزهای گذشته یا شایدم هم خیلی قبل تر ... شاید زمانی که فکر میکردم شاد و سرخوشانه با خودم زندگی میکنم , آن "من " من نبودم و گمش کرده بودم
نمیدانم ... این روزها شدیدا دلم برای خودم تنگ شده است
نمیدانم چه میخواهم , تکلیفم با خودم روشن نیست
حس پری را دارم که روی یک سطح لیز افتاده , که لیز می خورد و جلو میرود بی اختیار ولی مثل پر سبک
این روزهایم شده تماشا فقط تماشا ؛ چیزی نمیبینم انگار جلوی دیدم گرفته شده ... نه میتوانم چیزی را باور کنم و نه توان رد کردنش را دارم
راهم را گم کرده ام
خودم را
دوست دارم جای خلوتی باشد و تنها باشم ؛ تنهای تنهای تنها .... و گریه کنم , یک گریه ی طولانی , خیلی خیلی طولانی
و بعد از بروم میان شلوغی که دور و برم پر باشد از آنهایی که دوستشان دارم و دوستم دارند و کمی دورتر آشناها و بعد غریبه ها ... و میان این جمع با صدای بلند بخندم , خنده ای از ته دل , از تهِ تهِ دل
دوست دارم گاهی سکوت کنم ؛ یک سکوت سنگین که هیچ صدایی نباشد و در عین حال میخواهم یک فریاد بکشم , یک فریاد گوشخراش
دوست دارم تنها باشم ولی از تنهایی گریزانم و ترجیح میدم در میان جمع باشم
اینقدر گیج و سردرگمم که هر چه را میخواهم نقطه ی مقابلش را هم به همان شدت میخواهم
کاش زودتر خودم را پیدا کنم , او جواب همه ی اینها را میداند
  • ۹۴/۰۷/۱۷
  • حوریا

نظرات  (۳)

سلاممم..منم همین حسو دارم..گگ..انقد مشکلات پش سرهم بهم هجوم آوردن ک دیگ بی حس شدم..

پاسخ:
فقط مشکلات نیستن
ادم اگه بدونه با خودش چند چنده مشکلات رو هم به طریقی سعی میکنه حل کنه حالا یا حل میشن یا ن , حداقل میدونه چی خواست و چ کرد
بمنم سر بزن..

  • مرتضی علیزاده
  • شما خونوادگی نویسنده ایدا!



    از دست رفتی که !!! خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی